آیا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید؟ عملکرد فروش شما چگونه است؟ به احتمال زیاد هیچ کس در مورد فروشگاه آنلاین شما اطلاعی ندارد زیرا شما آن را به طور فعال تبلیغ نکرده اید. اینجاست که ابزارهای دیجیتال مارکتینگ وارد عمل می شوند تا به شما کمک کنند محصولات خود را در دنیای تجارت آنلاین به نمایش بگذارید.
در این مقاله قصد داریم تعدادی از این ابزارها را معرفی کنیم:
1. یکپارچه سازی خبرنامه (Mailchimp):
– Mailchimp سرویسی است که به طور یکپارچه با فروشگاه شما ارتباط برقرار می کند و ویژگی های عالی را ارائه می دهد.
– به عنوان مثال می توان به نمایش محصولات خاص، همگام سازی و یکسان سازی اطلاعات، اطلاع رسانی خودکار به کاربرانی که سبد خرید خود را انتخاب کرده و رها کرده اند اشاره کرد.
– مشتریان را بر اساس سابقه خرید و عملکرد آنها جدا می کند.
– به رشد مشتریان و افزایش فروش از طریق تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و فیسبوک کمک می کند.
– فعالیت های بازاریابی را می توان بر روی داشبورد نظارت کرد.
– ایجاد پاپ آپ و استفاده از آن در سایت برای اشتراک خبرنامه کاربران.
استفاده از این ابزار رایگان است و شما می توانید با یک عضویت ساده در Mailchimp اکانت خود را فعال کرده و از این افزونه استفاده کنید.
2. چت آنلاین در ووکامرس:
– اضافه کردن یک ویژگی چت آنلاین به سایت شما می تواند به طور قابل توجهی بر تجربه مشتری شما تأثیر بگذارد.
– یکی از بهترین ابزارها برای این کار افزونه گفتگوی زنده است.
3. نمایش محصولات مشابه و مرتبط:
-زمانی که مشتری به دنبال محصولی در سایت شما می گردد، نمایش محصولات مشابه در کادری دیگر می تواند به او کمک کند تا آنچه را که به دنبال آن است پیدا کند.
– نمونه ای از چنین ابزاری YITH WooCommerce Product Bundles است.
4. تسریع خرید با یک کلیک:
– اگر میخواهید مشتریانتان سریع خرید کنند، از ابزارهای پرداخت تک صفحهای مانند افزونه WooCommerce Single Page Checkout استفاده کنید.
5. مشوق ها و پاداش ها برای خرید:
– ارائه پاداش و امتیاز به مشتریان روشی جذاب برای درگیر نگه داشتن آنها است.
– افزونه YITH WooCommerce Points and Rewards به شما این امکان را می دهد که برای خریدهای مختلف مشتریان امتیاز اختصاص دهید که منجر به تخفیف یا ویژگی های ویژه می شود.
6. نظرات و رتبهبندیها برابر با فروش بیشتر:
– محصولات خود را بررسی و رتبه بندی کنید و فضایی برای مشارکت مشتری ایجاد کنید.
– از افزونه YITH WooCommerce Advanced Reviews برای بهبود این جنبه استفاده کنید.
7. از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید:
– به طور کلی، شما نمی توانید آنچه را که اندازه گیری نمی کنید، بهبود بخشید. از ابزارهایی مانند Google Analytics برای نظارت بر عملکرد فروشگاه خود و تصمیم گیری بر اساس داده ها استفاده کنید.
اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشید، باید به دنبال راه حل باشید. در این مقاله به بررسی کاربردهای دیجیتال مارکتینگ در سایت شما پرداخته ایم. شما باید بر اساس نیاز خود از این ابزارها استفاده کنید. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر در این زمینه، با مشاوران ما تماس بگیرید
مقالات تخصصی و جدید ما را از دست ندهید!
آیا به دنبال آخرین نکات، آموزشها و ترفندهای کاربردی هستید؟ در صفحه مقالات ما به محتوای بهروز و تخصصی دسترسی خواهید داشت که به رشد مهارتها و اطلاعات شما کمک میکند.
همین حالا کلیک کنید و بیشتر بدانید: مشاهده مقالات





